Oczekiwania nowoczesnego klienta

Oczekiwania nowoczesnego klienta

Nowoczesny klient coraz wyżej ceni sobie produkty oraz usługi, które umożliwiają mu połączenie w jednym miejscu wielu różnych aspektów funkcjonowania. W przypadku usług bankowości elektronicznej oznacza to, że dzisiaj nie wystarczy już oferować swoim klientom jedynie dostępu do historii transakcji na koncie rozliczeniowym czy umożliwienie składania wniosków kredytowych online. Dla nowoczesnego klienta ważne jest, by jedno zalogowanie się do systemu informatycznego banku pozwalało na jednoczesne doładowanie telefonu, wykupienie lokaty, złożenie wniosku o kredyt czy też złożenie dyspozycji na kupno określonej liczby waluty obcej na rynku forex. Dlatego też kantory w klasycznym rozumieniu nie są w stanie konkurować z nowoczesnymi usługami bankowości elektronicznej. W kantorach natomiast nadal chętnie zakupy dokonują turyści przyjezdni mający w portfelu Euro czy własne narodowe pieniądze. Dlatego widok kantorów absolutnie nie dziwi w regionach przygranicznych oraz miejscach uznawanych od lat za ostoję turystyki. Tam, gdzie przybywają ludzie różnej narodowości nie brakuje zapotrzebowania na twardą gotówkę natychmiast, bez konieczności logowania się do sieci. I właśnie tam najłatwiej jest znaleźć jeszcze kantory. Nie dziwi więc, że wielu przedsiębiorców stara się przenieść swój biznes w bardziej korzystną lokalizację.